
Entre l’horta i la Ribera, la Universitat d’Estiu de l’horta arriba enguany a l'Albufera
L'edició d'este estiu es realitza entre els dies 15 a 18 de Juliol a El Saler
Sota la pinada vora mar, en un indret màgic per nosaltres, entre l’horta i la Ribera, a la vora de l’Albufera té lloc la nova edició de la Universitat d'estiu de l'horta. Terres de marjal, de conreu d’arròs, de pesca, xarxes i séquiols…de platja de pinada, guanyada ara fa uns anys, als despropòsits del formigó d’abans.
I en un espai, on a més a més, s'han trobat mestres d'arreu per construir una escola de valors a les escoles d'estiu de Renovació Pedagògica…enguany a El Saler! La implicació en la lluita per la defensa de l’horta, el seu patrimoni, la seua diversitat, el valor ecològic de les seues terres, els substrats històrics dels pobles que hi han treballat…esdevé en curiositat, en necessitat de descobrir peculiaritats, es treure el nas en diversos indrets i en plantejar interrogants, preguntes per desfer. Així naix la 9a. edició de la Universitat d’Estiu de l’Horta!!!
Us proposem una edició diferent, començarem dijous 15 de juliol i acabarem diumenge 18 de juliol, com sempre tindrem d'agricultura tradicional, tallers, xerrades, taules rodones, dinars i sopars fets amb productes frescos i de l'horta i actuacions a les nits!
Què fer a la Universitat d'estiu de l'horta?
	DIJOUS 15 JULIOL
	18:00 Recepció alumnat i repartiment de material
	19.00 a 21.00 "La ciutat en conflicte amb l’horta", XERRADA amb Antonio Montiel. PER L'HORTA
	21,30 SOPAR
	22,30 CONCERT amb la cantautora CLARA ANDRÉS
	DIVENDRES 16 JULIOL
	08.30 a 11.30 PRÀCTIQUES D'AGRICULTURA TRADICIONAL
	12.00 a14.00 TALLERS: Barraques de canya per criar hortalisses i altres treballs del camp amb canya
	14.00 DINAR
	16,00 TALLER  Recuperació varietats tradicionals de l’horta de València, A CÀRREC DE L'ASSOCIACIO Llavors d’ací
	19,00 a 21,00 XERRADA "EL CICLE DE L'AIGUA I EL CLIMA, AL MEDITERRANI" a càrrec de Millán Millán
	22,00 SOPAR
	22,30 MUSICA I BALL AMB L’Horta Folk i Ara Vaig
	DISSABTE 17 JULIOL
	08.30 a 11.30 PRÀCTIQUES D'AGRICULTURA TRADICIONAL
	12.00 a14.00 TALLERS: CONSERVES I SALMORRES
	14.00 DINAR
	16,00 TAULA RODONA DE LLAURADORES: VIURE L'AGRICULTURA
	19,00 ACCIO LOCAL
	22,00 SOPAR
	22,30 CONCERT AMB IMPRESENTABLES!!!!!!!!
	DIUMENGE 18 DE JULIOL
	08.30 a 11.30 PRÀCTIQUES AL CAMP
	12.00 a14.00 TALLERS: JOCS TRADICIONALS AMB LLORENÇ GIMÉNEZ
	14.00 DINAR
	16,00 TALLER D'EXTRACCIÓ DE LLAVORS (Llavors d’ací)
	19,00 AVALUACIÓ I CONCLUSIONS
	19,30 TANCAMENT UNIVERSITAT ESTIU DE L’HORTA 9a EDICIÓ "ENTRE L'HORTA I LA RIBERA… A LA VORA DE L'ALBUFERA". TALLER DE BALLS TRADICIONALS AMB DOLÇAINA I TABAL
*Durant la Universitat d'estiu, hi haurà servei de cuina amb menús i plats elaborats amb productes frescos i de qualitat, procedents d'agricultura ecològica i de producció de proximitat. També hi ha servei de bar! Els preus són populars!
Per a inscriure's podeu enviar un correu-e a : perlhorta@perlhorta.ws o telefonar al: 655 520 291
 
				 
           
           
           
          