Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

En un acte reivindicatiu i festiu, amb la plantació simbòlica d’un arbre, s’ha demanat la declaració de Parc Patrimonial i Natural de la zona

El passat dissabte 17 de gener, dins les tradicionals activitats de Sant Antoni, es va celebrar el Dia de l’Arbre a l’entorn natural del Riurau i de la Masia del Fondo Massarrojos.  Un espai que  es troba en greu estat d’amenaça a causa del projecte de la biela de connexió entre les carreteres CV-310 i CV-315.

En un to festiu alhora que reivindicatiu (adjuntem foto) membres d’aquesta entitat ecologista de l’Horta Nord, junt a veïns de Massarrojos i Moncada, s’aplegaren entorn la magnífica pinada, que destruirà la carretera en el seu traçat, per manifestar la seua total oposició al projecte i, mitjançant la plantació d’un arbre, simbolitzar la seua confiança en la paralització d’allò que consideren un absolut desgavell.

Aquest acte públic en defensa del patrimoni natural i cultural de Massarrojos i de la comarca de l’Horta es concreta i troba suport en les peticions que dins les al·legacions han presentat a l’Administració i que figuren en l'article adjunt.

Noticies relacionades

Notícies Per l’Horta – Butlletí bimestral

XIV Universitat d’Estiu de l’Horta 2024

NO a l’ampliació del Port de València

Campanya d’al·legacions.S’oposem a la Turistificació de l’horta de la ciutat de València.

XVI Universitat d’Estiu de l’Horta. Obertes inscripcions!

MERCAT EXTRAORDINARI DE LA CEBA I LA CREÏLLA