Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Mentre els veïns i les veïnes intentem netejar i donar-li una utilitat als terrenys del PAI de Benimaclet, aquests seguixen acumulant fem que de tant en tant provoquen incendis que posen en perill els edificis pròxims.

 

Ahir hi va haver un nou incendi en una antiga casa d'horta abandonada al PAI, i molt propera als edificis del carrer Jacarilla. Aquesta casa estava plena de runa i brossa, assumpte que ja va ser denunciat mesos enrere per l'Associació de Veïns.

Curiosament aquest incendi ha tingut lloc a escassos metres de la parcel·la on el veïnat està duent a terme el projecte d'horts urbans, tot i el bloqueig del BBVA.

Potser al banc li pot interessar més el fem i els incendis, que els terrenys nets i fent una utilitat?
 
Paco Guardeño Portaveu A.VV de Benimaclet

Noticies relacionades

Notícies Per l’Horta – Butlletí bimestral

XIV Universitat d’Estiu de l’Horta 2024

NO a l’ampliació del Port de València

Campanya d’al·legacions.S’oposem a la Turistificació de l’horta de la ciutat de València.

XVI Universitat d’Estiu de l’Horta. Obertes inscripcions!

MERCAT EXTRAORDINARI DE LA CEBA I LA CREÏLLA